tisdag 11 september 2012

32

Vecka 32+0
Hej!

Dagarna går och jag befinner mig nu redan i vecka 32...

Vikt: + 3kg

Cravings: Inga alls faktiskt! Saknar sådant som jag inte för äta som goda ostar och ett glas vin. Får försöka klura ut något annat gott till fredagsmyset..

Smärta: För några dagar sedan hade jag väldiga besvär med förvärkar, dem kom ca var 15:e minut och var riktigt kraftiga. Stackars makeN blev så orolig för mig! Tyckte inte själv att jag var nervös men tydligen såg makeN något som inte jag såg och så här iefterhand så kanske jag hade ett lite nervöst beteende. Som att vända mig i sängen tusen gånger och springa upp på toaletten stup i kvarten. Nu är det iallafall lugnt och det kanske var förkylningen som retade lite eller så var det sympati för min syster S som var inne på förlossningen (något jag inte visste) och fick sin lilla flicka samma tidpunkt. 

Välkommen till världen, mosters lilla Prinsessa! <3

På senaste MVC besöket så såg allting bra ut. Järnvärdet hade gått upp och magen hade nu växt till "normal" stor enligt deras kurva. Inte konstigt att jag tycker att den har växt som en raket...

Nu ska jag ta ett litet städryck innan alla underbara ungar kommer hem.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar