fredag 7 september 2012

Äppelpaj


Hej allihopa!

Har legat i sängen och varit sjuk och trött i flera dagar. Tur att jag har en underbar man som fixar och donar med alla vardagsbestyren. Tänk att man blir så ynklig när man är sjuk.

Men i morse kände jag att, nu ska här bakas och städas trots att förkylningen verkar vilja sitta i. Äppelpaj fick det bli!


 

Den här fina kannan har min syster L drejat åt mig.
Passar perfekt till en påse vaniljsås dessutom.



Efter lite små fix i köket och en paj senare så ligger jag här nu och svettas på sängen. Trodde nog att jag var piggare än vad jag var. Dumma feber och dumma hosta-upp-lungorna bacill, försvinn med dig!

På återseende ner febern är borta och jag inte ser gubbar springa in och gömma sig i mitt skafferi. :)

Ha det gott så länge!

Kram/Josefin



1 kommentar: