lördag 1 september 2012

Kräftskiva och lördagsmys



Hej!

Igår var det lite kräftskiva här i grannskapet. Mycket trevligt!
Men sena kvällar och håll igång tar ut sin rätt, både på vuxna och barn. Så myskläderna har åkt på och inga måsten kommer göras idag.



Lilla W såg så härligt avslappnad ut när jag kom upp i morse!


Håller på med ett projekt till grabbarnas kusin som ska döpa sig imorgon, men det visar jag inga bilder på (kanske imorgon :)) Tänk att jag har så svårt att bara knalla in i en affär och köpa en present, istället ska jag alltid skapa och göra om så att det blir på mitt sätt. Tur att jag känner sådan ro när jag får hålla till i hobbyrummet. Fick sällskap av W som behövde pimpa sina bilar lite. Guldlacken var en favorit! Älskar våra pysselstunder, det blir en stund för samvaro och små mysiga samtal på tu man hand.

Kram/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar